loading...
surgerycenter
surgerycenter بازدید : 44 جمعه 21 آبان 1400 نظرات (0)

خرید مواد شیمیایی صنعتی با کیفیت نیازمند تحقیق و تجربه است. توزیع کننده‌‌ای که بتواند بهترین‌ها را در یک سبد به شما ارائه کند کیمیاست! اگر به دنبال شکستن چرخ‌های اقتصاد کشوری هستید؛ مواد شیمیایی صنعتی مورد نیاز آن کشور را تحریم کرده یا از بین ببرید. این کار به طور کاملاً تضمینی می‌تواند چرخ‌های اقتصادی را با مشکل مواجه کند.

در این میان پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌هایی است که توانسته است بهترین مواد اولیه شیمیایی مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن به دستتان برساند. صرف نظر از اینکه محصول مدنظر شما تولید داخل یا نیازمند واردات باشد؛ می‌توانید آن‌ها را از پیشگامان شیمی بخواهید.

اگر شما هم به دنبال پاسخ خرید مواد شیمیایی از کدام شرکت ها را بخریم هستید؛ در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

خرید مواد شیمیایی را از کدام شرکت‌ها بخریم؟

شرکت‌های بسیاری هستند که به ارائه این محصولات مشغول هستند. اما اینکه بتوانید بهترین‌ها را انتخاب کنید کاری سخت و نیازمند تحقیق و تجربه است.

شرکتی که می‌خواهید عملیات خرید بهترین مواد شیمیایی صنعتی  را از آن صورت دهید؛ باید بتواند دغدغه‌های شما را برطرف کند. از این ما به شما پیشگامان شیمی را معرفی می‌کنیم.

مهم‌ترین عناصر خرید و فروش مواد شیمیایی صنعتی

یک شرکت توزیع کننده خوب باید به عناصر مهم خرید و فروش توجه کند. یکی از این عناصر زمان است که تاثیر به سزایی روی مشتری و روند تولید مشتریان می‌گذارد.

در فاز صنعتی، به مواد شیمیایی اولیه گوناگونی نیاز است که با توجه به حساسیت تولیدات در صنایع مختلف از جمله صنایع تولیدی، صنایع مربوط به پوشاک، رنگ‌سازی، مواد پلاستیکی، صنایع نساجی و دیگر صنایع باید حتما از منبع معتبر تأمین گردند. با در نظر گرفتن این موضوع که هرگونه ضعف در کیفیت خرید مواد شیمیایی صنعتی می‌تواند صنایعی که آن را مورد استفاده قرار می‌دهند، تهدید کند، باید برای خرید این مواد، به طور دقیق به شناسایی محصولات پرداخته و تأمین‌کننده یا تولیدکننده‌ای را انتخاب کرد که از کیفیت و درجه خلوص مواد شیمیایی صنعتی اطمینان داشته باشیم.

تاثیر زمان در خرید مواد شیمیایی صنعتی

در واقع می‌توان گفت یک شرکت توزیع کننده خوب باید بتواند مواد اولیه مورد نیاز شرکت‌ها را در کمترین زمان ممکن و به دست مشتریان برساند. اما بحث دیگری که درباره زمان مطرح است؛ زمان خرید است.

زمان خرید به معنی زمانی است که مسئول خرید صرف خرید کردن می‌کند. مسلم است که خرید از یک فروشگاه زنجیره‌‌ای که قیمت‌های مناسب ارائه می‌کند بسیار ساده است. در این فروشگاه‌ها می‌توانید تمام مواد مورد نیاز خود را در یک مکان خرید کنید.

برای خرید مواد اولیه نیز بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که بتواند بخش بزرگی از نیازهای شما را یکجا برطرف کند. پیشگامان شیمی تمام محصولات مورد نیاز شما را از برندهای مختلف در یک زمان به شما ارائه می‌کند.

تاثیر قیمت در بازار خرید بهترین مواد شیمیایی صنعتی

اگر به دنبال یک خرید مواد شیمیایی صنعتی از توزیع کننده خوب هستید؛ مسلم است که قیمت برای شما حرف اول و آخر را می‌زند. به خصوص در وضعیت اقتصادی فعلی که همه تولید کنندگان روی لبه تیغ راه می‌روند.

مقایسه قیمت شرکت‌های مختلف در گذشته کمی مشکل بود. چرا که مسئولین فروش مجبور به حضور فیزیکی در محل بودند. اما امروزه آن‌ها با استفاده از تلفن به راحتی می‌توانند عملیات استعلام قیمت را صورت دهند.

پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های پیشگام در حوزه ارائه خدمات تلفنی و اینترنتی به شرکت‌های تولید کننده می‌باشد.

ارائه اطلاعات کافی درباره محصول

یکی از مشکلاتی که بسیاری از شرکت‌های تولید کننده درگیر آن هستند؛ عدم اطلاعات کافی درباره محصول می‌باشد. یک توزیع کننده خوب باید بتواند اطلاعات مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن ارائه کند.

پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌هایی است که با ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید این اطلاعات را نیز به شما عزیزان ارائه می‌کند. همچنین در سایت، اطلاعات گسترده‌‌ای درباره محصول مورد نیاز شما ارائه شده است.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنعتی

اگر به دنبال محصولات در گرید‌های مختلف هستید می‌توانید به پیشگامان شیمی اعتماد کنید. گرید صنعتی یکی از گریدهایی است که پیشگامان شیمی در آن فعالیت می‌کند.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید مواد شیمیایی صنعتی  اصل و با برندهای گوناگون با این شرکت ارتباط بگیرید. ارتباط با پیشگامان شیمی بسیار ساده است. کافی است با شماره تلفن‌های این شرکت تماس بگیرید.

اطلاعات بیشتر در مورد مواد شیمیایی را میتوانید در سایت پیشگامان شیمی ( https://irchem.ir ) مطالعه کنید.

surgerycenter بازدید : 49 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

در مورد فواید پاستیل برای استخوان باید بدانید که ما نظر متخصصان و کارشناسان ارشد تغذیه و رژیم‌درمانی را بررسی نمودیم و متوجه شدیم که تاثیر مصرف پاستیل برای استخوان سازی، نسبت به سایر منابع غذایی، بسیار ناچیز است.

با اینکه ژلاتین موجود در پاستیل از نوع ژلاتین حیوانی است، اما ارزش غذایی، میزان پروتئین و کلسیم موجود در پروتئین گوشت، شیر و تخم‌مرغ و... بسیار بیشتر از پاستیل است. همچنین، پاستیل، فاقد بسیاری از اسیدهای آمینه ضروری است که در سایر منابع غذایی یاد شده وجود دارد. در واقع، جهت تامین کلسیم و سایر ریز‌مغذی‌های مورد نیاز بدن، نمی‌‌توان به پاستیل به‌عنوان یک منبع اصلی، تکیه کرد.

طعم دهنده پاستیل

طعم میوه‌ای پاستیل‌ها، معمولا به‌دليل وجود اسانس و طعم‌دهنده‌های مصنوعی در آن است. اگر به‌دنبال تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز جهت استخوان سازی مانند؛ آهن، کلسیم، پتاسیم، ویتامین ث و ... از طریق پاستیل هستید، باید بدانید که چنین قابلیتی در آن وجود ندارد.

کالری پاستیل

آنچه از مصرف یک مشت پاستیل دریافت می‌کنید؛ در نهایت، ۱۴۰ کالری انرژی، و همچنین، کمی سرگرم شدن است. این میزان کالری، موجب می‌شود که شما تا مدتی، اشتهای لازم برای مصرف سایر منابع غذایی مفید را نداشته باشید. پس باید‌‌‌ د‌‌‌ر مصرف آنها توسط کود‌‌‌کان‌تان و خودتان، حد‌‌‌ اعتد‌‌‌ال را رعایت نمایید‌‌‌.

متخصصان تغذیه، می‌گویند؛  ژلاتین می‌تواند‌‌‌ د‌‌‌ر استحکام استخوان و غضروف‌سازی و برای سلامت سایر بافت‌های بد‌‌‌ن موثر و مفید‌‌‌ باشد‌‌‌. اما تاکنون، هیچ متخصصی، چنین چیزی را در مورد فواید پاستیل برای استخوان اعلام نکرده است. پرواضح است که پاستیل در این‌مورد نقش موثری ندارد.

توصیه می‌کنیم جهت پیشگیری از عوارض مصرف پاستیل های غیر استاندارد و نامعتبر، حتما برای خرید آن از طریق فروشگاه‌های معتبر اقدام نمایید.

اینها در مورد پاستیل های تولید شده در ایران بودند. پاستیل خارجی دارای ارش غذایی به نسیت بالاتری میباشد و خرید آن توصیه میشود https://www.asokala.com/product-category/%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/%D8%AA%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C/%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84/

surgerycenter بازدید : 70 پنجشنبه 25 شهریور 1400 نظرات (0)

تولد برند ترزومه در کشور آمریکا و در سال ۱۹۴۷ است. این برند در زمینه تولید و عرضه محصولات مراقبت از مو، فعالیت می‌نماید. میزان رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان ترزمه درسرارجهان، بسیار بالاست و انواع شامپو ترزمه مناسب برای آقایان و خانم‌ها در فروشگاه اینترنتی آسوکالا موجود می‌باشند. در ادامه به معرفی برخی از می‌پردازیم.

انواع شامپو ترزمه

انواع شامپو ترزمه شامل شامپوهای کراتینه، مواد نرم‌کننده و کراتین دار است. این شامپوها آسیب‌های وارد شده به مو در طول دو سال را تنها با 5 بار استفاده ترمیم می کند، شامپوهای نرم کننده از بهترین مواد اولیه تولید شده‌اند و علاوه بر نرم کردن موها، کار شانه زدن آن‌ها را نیز آسان می‌کنند. استفاده از این نرم‌کننده‌ها همراه با شامپوهای کراتینه تاثیر فوق‌العاده‌ای در سلامت موهای شما خواهد داشت، شامپوهای ترمیم کننده موهای خشک و آسیب دیده از رنگ و حرارت را به طور کامل ترمیم می‌کنند و دارای رایحه‌ای بسیار دلپذیر هستند. 

آبی

شامپو ترزمه آبی دارای خواص و ویژگی‌های زیر می‌باشد:

مناسب برای آقایان وخانم‌ها، پاکسازی چربی‌های مضر و آلودگی‌ها، رطوبت رسانی، بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده، مناسب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده.تغذیه کننده، دارای ترکیبات طبیعی و مغذی ، تقویت کننده مو، بدون مواد مضر (رنگ‌های شیمیایی، سیلیکون، پارابن).

بنفش

این محصول دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • احیای رطوبت مو
  • مناسب برای انواع مو
  • دارای سولفات پایین و بدون پارابن، رنگ مصنوعی و سیلیکون
  • حاوی ویتامین B
  • محافظ لایه‌های بیرونی مو
  • مناسب برای آقایان وخانم‌ها
  • تغذیه و تقویت مو
  • ترمیم موهای آسیب دیده
  • حاوی کراتین و پروتئین
  • درخشش بیشتر مو

کراتین

شامپو ترزمه کراتین، ضد ریزش و ضد حساسیت است و برای موهایی که در اثر رنگ کردن چندین‌باره، دچار حالت خشکی و وز شده‌اند بسیار موثر است. این محصول با جذب اسیدهای چرب موجود در مو و پوست، موجب بازسازی بافت مو، جلوگیری از وز شدن، کنترل خشکی و شکنندگی موها شده و تا ۷۲ ساعت پس از هر بار مصرف، درخشندگی و زیبایی خاصی به موهای‌تان می‌دهد.

مشکی

شامپو ترزمه مشکی، دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • مناسب بانوان و آقایان
  • حاوی ویتامین E
  • حاوی بیوتین بافرمولاسیون حرفه‌ای، جهت تقویت بافت مو
  • شستشو کننده مو و پوست سر
  • نرم کننده (حالت‌پذیری بسیار عالی مو)
  • افزایش مقاومت در برابر شکنندگی مو
  • مناسب برای موهای آسیب دیده
  • از مو در برابر آسیب‌های شرایط آب‌و‌هوایی، سشوار، رنگ، دکلره ،حرارت، خشک‌شدن و… محافظت می‌کند.
  • بازسازی و ترمیم موهای شکننده
  • رفع خشکی و حفظ رطوبت موها
  • محافظت از رنگ مو در موهای رنگ شده

قرمز

شامپو ترزمه قرمز حاوی روغن مراکش، کراتین، روغن آرگان، با سولفات بسیار کم می‌باشد و دارای خواص زیر است:

  • کنترل وز موها
  • صاف و یکدست کردن موها
  • از موهای رنگ شده محافظت می‌نماید.
  • موها، زیبا و جذاب‌تر (درخشان، ابریشمی، براق) به‌نظر می‌رسند.
  • تمیز کننده موها
  • برای موهایی که بر اثر مواد شیمیایی آسیب دیده‌اند و موهای طبیعی بسیار مناسب است.

در این محتوا ما مجموعه ای از شامپوهای ترزمه که بیشترین طرفدار را در بین افراد داشتند را شرح دادیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد شامپو ترزمه میتوانید به سایت آسوکالا (https://www.asokala.com) مراجعه کنید.

surgerycenter بازدید : 48 جمعه 07 آذر 1399 نظرات (0)

انتخاب بهترین جراح بینی 


جراحی بینی یکی از پرطرفدار ترین جراحی های زیبایی صورت است که امروزه به خصوص در ایران طرفداران بسیاری از هر دو جنسیت مرد و زن دارد .

برای داشتن یک نتیجه خوب از جراحی زیبایی به خصوص جراحی بینی باید در مورد جراح بینی تحقیق بسیاری انجام داد .

جراح بینی خوب چطور جراحی است ؟

یکی  از دغدغه های اصلی افرادی که قصد جراحی بینی دارند انتخاب جراح بینی است. از آنجا که برخی از افراد بعد از جراحی بینی رضایت کافی را نداشته اند و دوباره اقدام به جراحی بینی ترمیمی کرده اند باعث شده است که دیگر افراد در انتخاب جراح بینی حساسیت زیادی به خرج دهد که البته این تصمیم بسیار درستی است.

یک جراح بینی در صورتی که مشخصات زیر را داشته باشد جراح بینی خوبی میباشد ؛

جراح بینی خوب باید در جلسه مشاوره تمام خواسته های بیمار را بشنود و از وی بپرسد که چه انتظاری از جراحی دارد .

جراح بینی خوب باید تمام عوارض جراحی بینی را در اختیار بیمار قرار دهد.

باید تمام بیماری ها و حساسیت هایی که بیمار دارد را در اختیار داشته باشد.

باید به اندازه کافی تجربه داشته باشد که بتواند نتیجه خوبی را به عمل آورد 

باید مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی را به بیمار بگوید

در صورتی که انتظارات بیمار با شرایط وی فرق دارد باید وی را در جریان قرار دهد.

باید وی را از هزینه های جراحی بینی با خبر کند.


چطور جراح بینی خوب را انتخاب کنیم ؟

اگر می خواهید در مورد جراح بینی اطلاعات جمع آوری کنید نکاتی که در ادامه گفته شده را عمل کنید. 

جراح بینی مورد نظر را گوگل کنید.

جراح بینی خوب باید سایت معتبری داشته باشد.

میتوانید نظرات را در سایت جراح بینی بخوانید.

برای بهتر جمع کردن اطلاعات پیشنهاد میکنیم که حتما به مطب پزشک بروید و از بیماران حاضر سوالاتی را بپرسید.

از آنها بپرسید که آیا از جراحی بینی راضی بوده اند 

اخلاق دکتر را از آنها بپرسید 

از اطرافیان خود در مورد دکتر بپرسید.

میتوانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به دنبال جراحی بینی خوب باشید.

نظرات را حتما بخوانید.


منبع :

 

دکتر دوغایی 


surgerycenter بازدید : 45 دوشنبه 19 آبان 1399 نظرات (0)

 

در صورتی که دچار ؛


دچار مشکل تنفسی بینی شده

مشکلات خواب (به ویژه گرفتگی تنفس)

مشکلات سینوسی مزمن.



این انحراف بینی می‌تواند باعث ایجاد هر کدام از این مشکلات بالا شود، با این حال، دلایل دیگری نیز وجود دارند که ممکن است رخ دهد و دیدن پزشک برای تشخیص درست و درمان مهم است.



انحراف بینی چگونه تشخیص داده میشود ؟


متخصص بهداشت و درمان می‌تواند انحراف بینی را در طول معاینه فیزیکی مشخص کند. معمولا نور روشن و ابزاری که می‌تواند بینی را با باز کردن سوراخ بینی (بینی بینی)به تصویر بکشد، به تشخیص صحیح بینی کمک می‌کند.

 برخی انحراف ها  در بینی قرار دارند و ممکن است نیاز به ارزیابی بیشتر در اداره با تلسکوپ کوچک یا endoscope داشته باشند. تصویر برداری ممکن است گاهی با یک سی‌تی‌اسکن انجام شود تا وسعت و موارد دیگر مرتبط با یافته‌ها را ببیند، اما این کار اغلب انجام نمی‌شود.


علائمانحرافبینیچیست؟

انحراف بینی هم باعث ایجاد هیچ مشکلی در برخی افراد نمی‌شود. هنگامی که انحراف بینی هم موجب بروز علائم می‌شود، ممکن است شامل موارد زیر باشند:


سختی در تنفس از بینی

گرفتگی بینی که معمولا یکی بیشتر از دیگری است

ابتلا به سینوزیت

آبریزش بینی

مشکلات خواب، مانند نقش زدن به صدای بلند خرناس یا تنفس عمیق

سردرد 



انحرافبینیچگونهدرمان میشود ؟

انحراف بینی یک شرط بسیار رایج است و بسیاری از افراد با انحراف بینی هم نیازی به عمل جراحی ندارند.


برخی علائم  انحراف بینی ممکن است با دارو درمان شوند.


اگر یک فرد دارای انحراف بینی باشد و باعث مشکلات تنفسی یا گرفتگی تنفس و خرناس کشیدن شود، جراحی ممکن است برای ترمیم این دیواره توصیه شود. عمل جراحی باید انحراف بینی را ثابت کند.



منبع :

 

جراحی بینی دکتر دوغایی 

surgerycenter بازدید : 99 سه شنبه 13 آبان 1399 نظرات (0)

دلایلی مرگ بر اثر جراحی بینی و کاهش احتمال وقوع آن

بسیاری از افراد قبل از جراحی های زیبایی به خصوص جراحی بینی همیشه ترس از این دارند که در حین عمل، سیستم دچار اختلالات شوند و در حین عمل اتفاقی برایشان بیافتد ولی خوشبختانه این احتمال بسیار کم است.


 

علت های مرگ شخص در اثر جراحی بینی

قبل از جراحی بینی همیشه از بیهوشی استفاده میشود اما اینکه از چه نوع بیهوشی و چگونگی استفاده آن حتما باید توسط متخصص بیهوشی انجام گیرد. 

درصد بالایی از مرگ و میرها ی جراحی بینی بر اثر انتخاب اشتباه و تجربه نداشتن کسی بوده است که داروی بیهوشی را استفاده کرده است.

 استفاده از داروهای بیهوشی با دوز بالا میتواند برای شخص بیمار بسیار خطرناک باشد و وی را به کما ببرد. در مقابل استفاده کم از بیهوشی نیز سبب بلند شدن بیمار از حالت بیهوش و عامل مرگ نیز میباشد.


از دیگر دلایل مرگ بیماران در حین جراحی این سات که دستگاه ها جراحی دچار مشکل و اختلال شوند و شرایط بیمار را نشان ندهند. 



راه های کاهش احتمال وقوع مرگ در جراحی بینی

امروزه به دلیل پیشرفت علم پزشک و وجود تجهیزات با امکانات بالا مرگ و میر بر اثر جراحی هی زیبایی به خصوص جراحی زیبایی بینی بسیار کمتر شده است. 

اما به هرحال قبل از انجام عمل بینی باید یک متخصص خوب و با تجربه را پیدا کنید. سپردن بینی و حتی جان خود به یک دکتر با تجربه میتواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد و هیچی خطری هم برای شما نداشته باشد. 

با توجه به اینکه این جراحی بسیار پیچیده و به تجربه و مهارت جراح نیاز دارد پس حتما در مورد متخصص جراحی خود قبل از جراحی تحقیق کنید. 

بعد از پیدا کردن پزشک متخصص خود حتما ارگ دارای بیماری خاصی هستید وی را در جریان قرار دهید و از حساسیت های دارویی خود حتما به وی بگویید. 



منبع :

 

جراحی بینی دکتر دوغایی

surgerycenter بازدید : 53 یکشنبه 20 مهر 1399 نظرات (0)

جراحی بینی و عمل ترمیم بینی


جراحی بینی یکی از جراحی های زیبایی است که متقاضیان زیادی دارد . یکی از انواع جراحی های جراحی بینی ترمیمی می باشد که تعداد بسیاری از افرادی که جراحی بینی انجام میدهند بعد از مدتی دوباره مجبورند به جراحی ترمیمی روی بیاورند. 



برای اقدام به جراحی بینی ترمیمی به نکاتی که در ادامه گفته شده توجه کنید؛

نباید در بینی زخمی وجود داشته باشد تا جراح به راحتی بتواند بینی را اصلاح کند.

جراحی های ترمیمی قاعدتا پیچیدگی های بیشتری دارند و سخت تر هستند و به تجربه بیشتر جراح نیاز دارند.

باید بینی شما چک شود و دکتر تشخیص دهد که میتواند دوباره روی آن جراحی بینی انجام شود .

باید از جراحی بینی اخیر حداقل یک سال گذشته باشد.

انتظارات خود را پایین بیاورید و از جراح انتظار معجزه نداشته باشید.


چه مشکلاتی با جراحی بینی ترمیمی قابل انجام هستند؟

مشکلات نوک بینی مانند برجستگی های بینی 

کوتاهی بیش از اندازه بینی

قوز بینی که برطرف نشده است.خوکی شدن بینی



چرا برای رینوپلاستی ترمیمی یک سال باید صبر کرد؟

جراحی زیبایی ( پلاستیک ) بینی عملی است که در طی آن جراح روی اسکلت بینی تغییراتی ایجاد می کند تا بینی ظاهر زیباتری پیدا کند و تناسب بهتری با اجزاء دیگر صورت بیابد و در کل زیبایی کل صورت افزایش یابد . برای این اقدام جراح ناچار است که پوست بینی را از روی اسکلت غضروفی – استخوانی آن جدا کند تا بتواند تغییرات مورد نظر را روی ساختار بینی اعمال نماید . بعد از انجام جراحی بینی، مدت یکسال طول می کشد تا پوست به طور کامل به اسکلت زیر خود اتصال یابد و فرآیند ترمیم کامل شود . در این مدت بینی ورم دارد و ظاهر نهایی آن مشخص نشده است . فرمی از بینی که بعد از یک سال ایجاد می شود تقریبا همان فرم و شکل نهایی بینی است .



چرا جراحی بینی ترمیمی نیاز است ؟

در صورتی که بعد از جراحی بینی هنوز رضایت کامل بیمار جلب نشده و یا اختلالاتی در بینی وجود دارد و یا مشکلاتی در ظاهر وی هستن عمل بینی ترمیمی انجام میشود. 

جراحی بینی ترمیمی در صورتی که عارضه ای و یا ناراحتی در جراحی بینی اول بیمار وجود داشته باشد و یا با ساختار صورت هماهنگی نداشته باشد انجام می شود که ابتدا باید با پزشک مشورت کند سپس به آن اقدام نماید. 


یکی از دلایل رایج جراحی بینی ترمیمی این است که بیمار بعد از جراحی شرایط تنفس بدی داشته باد و به راحتی نتواند تنفس کند. 

منبع :

 

جراحی بینی دکتر دوغایی 

surgerycenter بازدید : 86 سه شنبه 15 مهر 1399 نظرات (0)

انواع تکنیک های جراحی لیفت صورت

امروزه روش های جوانسازی بسیاری وجود دارد که یکی از آنها جراحی لیفت صورت یا کشیدن پوست صورت میباشد. این جراحی تکنیک های مختلفی دارد که هر جراح بسته به پوست های مختلف تکنیک های مختلفی را به کار میبرد. 


روش های غیر تهاجمی

روش تهاجمی


روش تهاجمی

در این روش به جرتاحی نیازی نیست و بسته به تشخیص پزشک از بوتاکس، فیلرهای پوستی و … استفاده میکند. این روش پرست را پاکسازی و جوانسازی میکند و چروک های سطحی پوست را از بین میبرد.


روش تهاجمی:

اگر شما پوستی شل دارید و چین و چروک های آن عمیق شده اند بهتر است از روش تهاجمی و یا جراحی استفاده کنید. در این روش پوست برش خورده میشود و برش ها در بالای پیشانی پشت گوش وزیر فک ایجاد می شوند. 

سپس به پاکسازی پوست می پردازد و بخش های شل و چروکیده پوست سست خواهد شد.

در روش جراحی یا تهاجمی از داروهای مسکن و ارام بخش استفاده میشود. 

مزایای روش تهاجمی پاکسازی عمیق تر پوست و جوانسازی پوست میباشد. 


روش های لیفت بدون جراحی 

بوتاکس


فیلرهای پوستی

تزریق چربی

لیزر 

کیبلا

لیفت با نخ


 

منبع 

 

لیفت صورت دکتر دوغایی

surgerycenter بازدید : 56 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)


جراحی بینی الان با گذشته چه فرقی دارد ؟

در عمل زیبایی بینی که در گذشته انجام میشد به دلیلی بیش از حد کوچک شدن سوراخ های بینی، در تنفس فرد مشکل ایجاد میکرد . فرد در تنفس احساس راحتی نداشت اما امروزه در رینوپلاستی فشای داخل بینی به اندازه کافی باز هست و هیچ مشکلی از نظر تنفس به وجود می آید. 


از جراحی بینی برای اصلاح تیغه های بینی و یا بینی ها یی که انحراف بینی دارند استفاده میشود که نتایج آن ب خوبی و حتی بهتر از جراحی سپتوپلاستی میباشد. 


از دیگ تفاوت های رینوپلاستی با گذشته این است که جراح می تواند همزمان با عمل بینی، جراحی های دیگر مانند جراحی سینوسی و یا کونکابولوزا را انجام دهد. 


مزایای رینوپلاستی

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی برای ایجاد تناسب در صورت انجام میگیرد. بنابراین هدف اول رینوپلاستی زیبایی و ایجاد هماهنگی در اجزای صورت است. 

بینی زیبا در طول سال ها از نظرهای افراد مختلف متفاوت بوده است. اما این روزها بیشتر پزشکان تمایل به جراحی بینی طبیعی دارند که علیرغم  بینی فانتزی، ظاهری طبیعی و زیبا به صورت میبخشد. 


دلیل کشیده شدن تمایل ها به سمت جراحی بینی طبیعی این است که این نوع بینی با گذشت سالها از مد نیفتاده و زیبایی صورت را از دست نخواهد داد و مورد توجه بیماران قرار گرفته است. علاوه بر ظاهر، جراحی بینی طبیعی اختلالی را در عملکرد بینی به وجود نمی آورد.


منبع :

دکتر دوغایی

 

http://drdooghaie.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/

surgerycenter بازدید : 63 سه شنبه 18 شهریور 1399 نظرات (0)

 

عمل بینی شامل موارد زیر است؛


مرحله 1

ابتدا شما را با داروهای تجویز شده پزشک تحت بیهوشی قرار میدهند. نوع بیهوشی به پزشک شما بستگی دارد که چی چیزی را با توجه به شرایط شما تجویز کرده باشد.



مرحله ۲ 

رینوپلاستی یا با روش بسته و یا با روش باز انجام میشود. در روش بسته برش در داخل بینی انجام میشود که از دید پنهان باشد. اما در روش باز برش در میان پره های بینی زده می شود که به راحتی بتوان شکل بینی را تغییر داد.


مرحله ۳- تقویت غضروف

در صورتی که بینی بزرگ باشد قسمتی از غضروف بینی برداشته میشود و یا در صورت نیاز غضروف بینی تقویت میشود. 

برای تقویت بینی از غضروف گوش و یا غضروف جاهای دیگر که به ندرت پیش می آید انجام میشود. 


گام 4- اصلاح دیوار بینی

در صورتی که دیواره بینی منحرف باشد باید اصلاح و صاف شود که کار تنفس را راحت تر سازد.


مرحله ۵ - بستن شکاف

در صورتی که ساختار بینی به طور کامل تغییر داده شد، بافت بینی و شکاف بسته می شود. 


افراد مناسب برای عمل زیبایی بینی

برای انجام جراحی زیبایی بینی افراد باید شرایط جراحی را داشته باشند و در غیر این صورت اجازه جراحی داده نمیشود؛

نداشتن نقش های جسمانی که پزشک تشخیص داده باشد

افراد غیر سیگاری و معتاد

تکمیل شدن رشد صورت

….



منبع:

 

دکتر دوغایی

surgerycenter بازدید : 50 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

 

یکی از پرطرفدار ترین جراحی های زیبایی جراحی زیبایی صورت است که شامل لیفت صورت، جراحی بینی و … میباشد.

هدف از جراحی پلاستیک صورت گاهی اوقات فقط درمان نواقص مادرزادی می باشد اما برخی دیگر زیبایی بیشتری می خواهند که به سمت جراحی پلاستیک کشیده میشوند.  


هزینه جراحی ها به چه چیزی بستگی دارد؟


انواع جراحی صورت بر اساس نوع جراحی و سخت یا آسان بودن آن قیمت گذاری میشوند. به طور مثال برای جراحی بینی نوع بینی و سختی جراحی بینی روی قیمت آن بسیار تاثیر گذار است.

البته که نباید تجربه جراح را در تاثیرگذاری آن نادیده گرفت.

 قبل از هر جراحی حتما نمونه کارهای دکتر مورد نظر را از نزدیک ببینید و با وی یک جلسه حضوری مشاوره داشته باشید.


لیفت صورت 

با گذشت زمان پوست بافت جوان و خاصیت ارتجاعی خود را از دست میدهد و به مرور شل شده و چروک های سطحی و عمیق پیدا کند. حسن جراحی پلاستیک یا لیفت از بین بردن چروک های صورت ، صاف شدن لایه های پوست و جوان شدن صورت فرد میباشد.


هزینه لیفت صورت

این زیباسازی نیز مانند دیگر جراحی ها به محل جراحی و تجربه متخصص آن بستگی دارد.


با توجه به هزینه های هنگفت برخی از جراحی های زیبایی، لیفتینگ صورت یا بوتاکس صورت با قیمت های متعادل تری توسط دکتر مهران دوغایی قابل انجام میباشد.







surgerycenter بازدید : 38 یکشنبه 02 شهریور 1399 نظرات (0)

اهمیت دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک

با شروع شدن کسب و کارهای کوچک، صاحبان کار سعی دارند مشتریان را ابتدا از طریق تبلیغات سنتی به سمت خود بکشانند. این تبلیغات ممکن است 10 درصد مشتریان را به دست آورد ولی روش خوبی برای افزایش فروش نمی باشد. 

یکی از بهترین راهکارهای افزایش تقاضا برای محصولات، دیجیتال مارکتینگ است. 



مزایای دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال

  • دیجیتال مارکتینگ باعث میشود مشتریان بیشتر شما و فعالیت های شما را بشناسند و به نوعی وفاداری برای آنها ایجاد میشود. 

  • بازدهی بالاتر نسبت به روش های سنتی

  • برندسازی

  • وفاداری مشتری

...


چرا باید به دیجیتال مارکتینگ اهمیت دهید ؟


مشتریان شما آنلاین هستند

امروزه اکثر افراد به خصوص جوانان با دنیای آنلاین سروکار دارند. بنابراین دیجیتال مارکتینگ بهترین زمینه را برای کسب و کارهای آنلاین ایجاد میکند. به طور مثال فرض کنید شخصی در محصولات و رند شما تعریف هایی شنیده است به نظر شما اولین کاری که میکند چیست ؟ بله سرچ کردن برند شما در گوگل.

صد البته که آنها انتظار دارند برند شما در گوگل جایگاه داشته باشد.


رقبای شما آنلاین هستند

برای موفق بودن در هر کسب و کار باید رقبای خود را چک کنید. در هر زمینه ای، کسب و  کار آنلاین وجود دارد که توانسته به خوبی خود را نشان دهد. حالا آنها چه نوع بازاریابی دیجیتال را انجام میدهند . تولید محتوا ؟ایمیل مارکتینگ ؟ یا ….


منبع :

وب نگاه



surgerycenter بازدید : 41 شنبه 25 مرداد 1399 نظرات (0)

ماندگاری لیفت صورت به چه عواملی بستگی دارد؟


جراحی لیفت صورت یکی از روش های عالی برای جوانسازی صورت میباشد که برای کاهش چین و چروک صورت برای افرادی که در سن 30 الی 50 سال هستند روش مناسبی میباشد. در بین روش های زیبایی صورت این روش را میتوان به عنوان راهکار جوانسازی با هزینه مناسب در نظر گرفت.

اما این جراحی تا چه مدت ماندگاری دارد ؟


نوع پوست

گزارشات نشان داده است ماندگاری لیفت صورت به نوع پوست نیز بستگی دارد. به طور مثال افراد دارای پوست تیره تمایلی به ماندگاری بیشتری دارند نسبت به افرادی که پوست روشن و نازکی دارند. 

سبک زندگی

نوع سبک زندگی بعد از جراحی باید تغییر کند؛ به طور مثال اگر سیگاری هستید سعی کنید آن را کنار بگذارید و یا بدون ضد آفتاب در زیر آفتاب قرار نگیرید.

بعد از لیفت صورت باید چه اقدامی انجام داد؟

  • قرار نگرفتن در مقابل نور آفتاب

  • استفاده نکردن از الکل و سیگار

  • در نظر گرفتن یک رژیم غذایی خوب

 

منبع: 

لیفت صورت مهران دوغایی

 

 

 





surgerycenter بازدید : 50 شنبه 18 مرداد 1399 نظرات (0)

انواع لیفت صورت به روش های غیر جراحی

با لیفتینگ صورت به روش غیر جراحی می توان از روند پیری و افتادگی صورت جلوگیری کرد. بسیاری از خانم ها با دیدن کوچکترین چروک ها روی صورت اقدام به جراحی های زیبایی میکنند که ممکن است برخی از آنها عوارض جدی برای فرد داشته باشند. در ادامه انواع لیفت صورت را برای آشنایی بیشتر جمع آوری کرده ایم؛


لیفت صورت با نخ

از لیفتینگ صورت با نخ برای کشیدن و صاف کردن پوست صورت و گردن استفاده میشود . این روش غیر جراحی برای افتادگی های خفیف پوستی بهتر است به کار برده شوند. افرادی که در محدوده سنی 35 تا 50 سال قرار دارند بهترین کاندید لیفت صورت با نخ هستند. 


تزریق بوتاکس

برای جوانسازی قسمت هایی همچون خطوط پیشانی، خط اخم ابروها و دیگر بخش های صورت از روش غیر جراحی تزریق بوتاکس که یکی از بهترین روش هاست استفاده میشود. برای انجام این کار حتما از متخصص زیبایی مشورت بگیرید و وی را انتخاب کنید. 


لیفت ابرو و پیشانی

لیفت پیشانی یا بوتاکس ابرو برای از بین رفتن چروکهای دور چشم و ابرو استفاده میشود. این جراحی هم میتواند با لیفت صورت انجام گیرد. 


حقایق لیفتینگ

هزینه

هزینه لیفتینگ به میزان چروک های روی صورت بستگی دارد.

زمان لازم

حداقل زمان مورد نیاز 2 و حداکثر 6 ساعت 

مدت بیهوشی

در روش های غیر جراحی از بی حسی موضعی استفاده میشود.

اثربخشی 

به محض انجام لیفتینگ صورت، نتایج کاملا قابل مشخص میباشد. 


منبع:

دکتر دوغایی



surgerycenter بازدید : 35 یکشنبه 25 خرداد 1399 نظرات (0)

ساخت نرم افزارها با  انواع زبان برنامه نویسی- شرکت وب نگاه 

زبان برنامه نویسی

برای تولید نرم افزارهای مختلف با توجه به اینکه هدف نرم افزار چه چیزی میباشد و دارای چه مشخصه هایی میباشد یکی از زبان های برنامه نویسی استفاده می شود. برنامه نویسی شرکت وب نگاه در خصوص ساخت نرم افزار با انواع زبان ها و داشتن تیم تخصص در زمینه برنامه نویسی  در خدمت شما میباشد.

برنامه نویسی ++C

این زبان جز زبان های رده میانی می باشد و محبوبیت زیادی دارد. پروژه های بزرگی که با این زبان ساخته شده اند ؛ Windows، Microsoft Officce


زبان برنامه نویسی asp.net

این زبان دارای سرعت بالایی بوده و توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است. به دلیلی استفاده زیاد از این زبان برای ساخت برنامه های تحت وب دارای بازار کار بسیار خوبی نیز می باشد.

 

زبان برنامه نویسی asp.net

 

زبان برنامه نویسی جاوا

این زبان نیز زبان شی گرا بوده و به دلیل همه منظوره بودن آن هم میتوان برای تولید نرم افزارها، بازی های موبایل و برنامه نویسی تحت وب استفاده کرد. نرم افزارهایی که با استفاده از این زبان تولید می شوند توسط هر پلتفرمی اجرا میشود و این از بزرگترین مزایای زبان جاوا میباشد. 

زبان برنامه نویسی پایتون چیست ؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی شی گرا میباشد که برای توسعه وب و اپ میتواند به کار برده شود. به دلیلی نوشتار پویای این زبان به راحتی میتوان آن را فراگرفت . خطاهای موجود در آن به صورت ارور نشان داده میشود.


شرکت نرم افزاری وب نگاه 





surgerycenter بازدید : 59 یکشنبه 25 خرداد 1399 نظرات (0)

جراحی بینی استخوانی دکتر دوغایی مقدم 



جراحی بینی استخوانی

بینی استخوانی دارای قوز و برآمدگی میباشد که باعث میشود بینی به صورت صاف و یکدست دیده نشود.

بینی های استخوانی مدل های مختلفی دارند و برای جراحی زیبایی بینی بهتر است قبل از جراحی با جراح خود صحبت و مشورت بگیرید.




زمان مناسب برای جراحی بینی استخوانی

فرد باید به سن بلوغ رسیده باشد

باید زمانی عمل بینی انجام شود که بینی به اندازه کافی رشد کرده باشد و بعد از عمل دیگر رشد نکند.


امکان برگشت بینی استخوانی  پس از جراحی

برگشت پذیری بینی استخوانی بعد از جراحی بسیار کم اتفاق می افتد. در صورتی که مراقبت های بعد از آن درست انجام شود برگشت پذیری بینی به صفر درصد خواهد رسید.


عوارض عمل بینی استخوانی


تورم و قرمزی بعد از جراحی

ماندن جای زخم ها تا مدتی 

مشکلات تنفسی در صورتی که نز جراح کار نابلد انجام شود

تنگ شدن سوراخ های بینی

ممکن است بعد از جراحی حس بویایی کمتر شود.


دکتر دوغایی مقدم


http://drdooghaie.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/

surgerycenter بازدید : 35 پنجشنبه 01 خرداد 1399 نظرات (0)

لیفت صورت  جراحی زیباییاستکه باعث بهبود علائمپیریرویصورتوگردن میشود.

 

نکته:

یک جراح پلاستیک ماهر را پیدا کنید تا به بهترین شکل لیفت صورت را انجام دهد. 

همانند هر جراحی، خطرات احتمالی، از جمله  بی‌هوشی، عفونت، بی‌حسی، لخته‌های خونی، مشکلات قلبی وجود دارد. با پزشک خود درباره خطرات و مزایای جراحی صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که آیا این برای شما مناسب است یا خیر.

محل انجام جراحی

این روش در یک مرکز جراحی و یا بیمارستان صورت می‌گیرد و شما می‌توانید همان روز به خانه بروید.

زمان ریکاوری به طور کلی ۲ تا ۴ هفته طول می‌کشد.

هزینه لیفت صورت

به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی را برای هزینه در نظر گرفت. هزینه به عوامل متعددی همچون تجربه جراح و نوع پوست بیمار بستگی دارد.

تاثیرات فیس لیفت

گاهی اوقات برای رسیدن به نتایج مورد نظر،به  بیش از یک مرتبه انجام لیفت نیاز است.

بعد از این که ورم و کبودی بهبود پیدا کردند شما می‌توانید نتایج کامل این روش را ببینید.

مراقبت از پوست خود و حفظ یک سبک زندگی سالم می‌تواند نتایج را طولانی‌تر کند.

 

عمل جراحی پلاستیک چگونه انجام میشود؟

در طول جراحی کشیدن پوست، جراح شما چربی و بافت زیر پوست را برمی دارد تا بتواند؛

 

به صاف کردن چین و چروک پوست کمک می‌کند

پوست اضافی برداشته شود تا پوستی صاف و یکدست به دست اید.

 

لیفت صورت با نخ 

لیفت صورت با نخ  نوعی روش زیبایی است که در آن از شکاف‌های موقت و ریزی  برای ایجاد لیفت صورت در پوست به کار می‌رود.لیفت صورت با نخ در مواردی مثل کاهش افتادگی صورت و لک و همچنین کاهش غبغب بسیار کاربردی است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 809
  • بازدید کلی : 1,635